چگونه برای از بین بردن درد شدید در ناحیه کلیه و عرق در بیماری های کلیوی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای از بین بردن درد شدید در ناحیه کلیه و عرق در بیماری های کلیوی

نشانه ها و عوارض مختلف در بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی با از دست دادن عملکرد کلیه به نظر می رسد. به طور کلی، شروع به رخ می دهد که بیماری کلیوی مرحله 3 بیماری پیشرفت می کند. اگر شما از درد شدید رنج می برند در منطقه کلیه و عرق سرد، اطلاعات زیر را در مورد علل و درمان این علائم مفید خواهد بود.

علل درد شدید در ناحیه کلیه در بیماری های کلیوی

علل شایع درد در ناحیه کلیه ممکن است شامل سنگ کلیه، عفونت کلیه (همچنین به عنوان شناخته شده پیلونفریت)، سرطان کلیه، بیماری کلیه پلی کیستیک، جریان ادرار و مثانه و یا اسپاسم حالب مسدود شده است.

علل عرق سرد در بیماری های کلیوی

عرق سرد یک وضعیت که در آن شما عرق و پوست خود را احساس می کند مرطوب و بسیار سرد یا گرم است. این را می توان با بسیاری از شرایط مانند اضطراب، حمله قلبی، قند خون، فشار خون پایین، میگرن، شوک، یائسگی و داروها ایجاد می شود. (داروهای آنتی بیوتیک را برای فشار خون بالا معمولا باعث عرق سرد)

چگونه به مقابله با درد شدید در ناحیه کلیه و عرق سرد در بیماری کلیوی؟

شما باید بدانید چه انجام این کار شما به این ناراحتی، درمان باید توصیه شود بستگی به علت ریشه. خوشبختانه، استفاده از درمان طب چینی در درمان بیماری های کلیوی نیز ممکن است به تسکین علائم کمک کند در حالی که هدف شما این است برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه است.

برای مثال، درمان های طب چینی مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و حمام دارو می تواند کمک به گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون و از بین بردن استاز خون و کمپلکسهای ایمنی در بدن، بهبود گردش خون پوست و کاهش التهاب در کلیه. با عملکرد ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، ترویج تکثیر DNA از سلول های آسیب دیده و ارائه کلیه مواد مغذی ذاتی، عملکرد کلیه به تدریج بهبود یافت. بنابراین در طول درمان برای بیماری کلیه، علایم می تواند به طور طبیعی رها شوند.

اگر شما علاقه مند در درمان درد شدید کلیه خود هستند، عرق سرد و سایر علائم بیماری کلیه در نتیجه استقبال یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com و یا صحبت کردن با یک دکتر آنلاین ما خوشحال به شما کمک کند درمان مناسب را پیدا می کنند.





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، درمان بیماری های مزمن کلیه و علائم ,
:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: